Monday, September 8, 2008

HARI KE2 D FINAL CAMP

Asmekom....
Ari nie gua nk story ari ke2[ahad17 ogos 08] gua n the geng dkt final camp...semlm ktorang x bleh cross tsk kenyir cz hujan lebat n ktorang pun smpai lmbat tyme 2...hari ke2 ktorang dkt sane mmang penat..clap,bukan mmang penat..tp,penat giler..but..after slat subuh,ktorang breakfast.then, fc buat sptcheck..pagi 2 enjoy la ckit cz ktorang maen mngement game[mirror 2 mirror]..besyhh bro...

8.45 pg
ktorang perlu loading brg2 dr jeti kargo ke pulau POH..gua mybe orang yang terawal pegi ke pulau poh cz terpakse loading brg2 smpai ke camp side...pergh.letih yg amat cz kene loading bendalah 2...petang 2,after solat asr.. group gua kene buat camp craft...gua,venom n iqram di beri tugas tuk buat wiring..buat2 x jadi..nsib baik ade fc yang dtg tlong ktorang..tyme 2 dh nk maghrib dh..pas2 ade ice breaking ckit..

5 comments:

tehah said...

2 je lu nk story?????
wa ingtkan pai 3 page td...ayat first cm pnjg jer cte...
hehehehehehehe

yazilahyazir said...

salam lukman..
takkan tu je..bnykkan lagi cite..
post gambar yg best k..
selamat berpuasa..

FoO dA fIrSt#1 said...

ALLO, ADA TUAN KA TAK DAK TUAN BLOG NI...

KENYIR DAH LAMA BERLALU

CERITA BARU TA DAK KA...
UPDATEEEEEE....

hisyamchemat said...

Haah la. Macam masuk rumah usang. Ada banyak sawang. Sibuk sangat kot. Dalam kehidupan kita senang saja, Jangan malas-malas! [motto ini juga boleh digunakan dalam beraktiviti rekreasi].

mohamad lukman said...

to teha..
aku nk cter pnjang lg tp x smpat cz aku tmpang orang teha pegi cc..hu2

to cik yazilah
ok,tp..sy nie buta IT ckit cik yazilah..sy cuba la buat yg terbaik sedaya yg sy mmpu..apepun..thanks cz byk beri tunjuk ajar semase d kenyir ari 2..xprience yg sy dpt semase dkt sane sy cuba terapkn dlm kehidupan harian sy..selmat berpuasa juga tuk cik yazilah..

enck yaseer..
ada..thanks thanks bro cz tlg ingatkn sy utk update blog nie..

encik hisyam..
ok..tp,sy cuba lakukan sedaya yg sy mampu...lau sy byk buat clap tegur la sy cik hisyam n sy juga nk mntk maap psl lewat hantar brg2 peralatan utk kerohanian hari 2..