Saturday, September 13, 2008

ABSEILING PUNYER PUKULAN..




asmekom...
srry kengkawan cz dh lame gua x update blog nie..dh besaWang dh blog gua nie..ari khamis ari 2[11 sptmber 08] ade buat prctical abseiling dkt belakang pool..geng2 laki ,budi(leader tuk abseiling) n wani M kene pegi dkt stor rekreasi cz nk angkut peralatan2 abseil ke blkang pool..gua naik mtor ngan akmal ari 2..nasib gua n akmal baik ari 2 cz ktorang tergelincir tyme nk naik bukit dkt blkg pool ..cuak ktorang tyme 2..tgk bwh..perghh....jntung cam nk berhnti brdegup..sampai dkt sane,encik hisyam n geng2 PERLU dh ade dkt c2..tanpa melengahkan mase..ktorang pun buat la keje ktorang..ssun peralatan2 ats groundsheet..%$5$&6...selesai la ktorang punyer aktiviti 2..nk djadikan citer..tyme 2 duk tgh punggah brg2 nk bawak msuk dlm kete akmal..gua n syed buat2 la rajin..ha2..gua n syed angkat la toyogo box yg berisi helmet tuk letak dlm kete akmal..otw nk naik 2..gua n syed salam la ngan bro2 PERLU..gua n syed naik tangga dlm 2 3 langkah..gua tgk bro mus gelak kt gua n syed..gua pun jalan la tanpa memikirkan perkara td..gua pun toleh laa depan..rupa2nya tngga yg gua naik 2 tngga tuk pegi ke pondok..gelak sakan diorang kt c2..papehal,peristiwa e2 gua xleh lupa smpai ble2..chaw dlu...

2 comments:

aishahadnan said...

salam...
nape cikit je cite? letak la gambaq banyak cikit...
urm bestkan wat abseil...
rase rugi tak dapat join coz ade cls....

wegreentheearth said...

sorila coz gelakkan korg mase tu..
tapi tak bleh handle beb..
korg wat lawak plak time2 mcm tu..